środa, 13 czerwca 2012

Zupa - krem z brokułów

Mało ostatnio jedliśmy zup... może to wyda się trochę śmieszne, ale kiedyś bałam się je gotować. Kilka lat temu udało mi się nawet zepsuć zupę z proszku :) Postanowiłam to zmienić. Przynajmniej dwie zupy w tygodniu od dzisiaj. A zaczynam od zupy kremu. Mniam, mniam...

Bardzo delikatny krem z brokułów powinien zachwycić Wasze podniebienia.




Składniki: 

  • 1,5 l wywaru, ja użyłam wywaru wieprzowego,
  • 500 g brokułów,
  • 2 cebule,
  • 4 ząbki czosnku, 
  • przyprawy (sól, pieprz)
  • listek laurowy,
  • angielskie ziele,
  • zioła (majeranek, bazylia)
  • grzanki - przepis tutaj

Wykonanie:

Brokuły myję i kroję, kroję także cebulę, czosnek przeciskam przez praskę. Podsmażam to wszystko na patelni na odrobinie oliwy z oliwek. Przekładam zawartość patelni do przygotowanego wcześniej wywaru. Gotuję ok. 20 min. Przyprawiam. Następnie czekam, aż zupa trochę ostygnie. Miksuję blenderem na krem. Podaję z grzankami :) Smacznego
 


3 komentarze:

  1. Moja Mama, jako mloda zonka, tez miala problem z zupami: kazda, wlacznie z ogorkowa, wychodzila jej... czerwona :)
    Brokulowa bardzo lubie, wiec jestem pewna, ze i ten wariant przypadlby mi do gustu. Sprobuj kiedys dodac ser z niebieska plesnia - poezja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey there, You have done a fantastic job. I will certainly digg it and personally recommend to
    my friends. I'm sure they will be benefited from this web site.
    Here is my homepage - cookie monster cupcake

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupy krem od teraz częściej goszczą na stole ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...