wtorek, 12 czerwca 2012

Kawa mrożona

Ostatni weekend był ciężki, gdyż spędziłam go z synkiem w szpitalu. Na szczęście już wszystko wróciło do normy i jesteśmy w domu. Należy nam się teraz zasłużony odpoczynek... Mi i mojemu Skarbowi. Dla mnie kawa mrożona raz poproszę...




Składniki:

  • łyżeczka kawy rozpuszczalnej,
  • 2 łyżeczki cukru,
  • 250 ml mleka,
  • 5 kostek lodu
  • bita śmietana,

Wykonanie:

Do szklanki wsypuję kawę i cukier. Zalewam mlekiem, mieszam, i chwilę czekam aż kawa się rozpuści. Czasami dodaję kostki lodu. Na wierzch układam bitą śmietanę.


11 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że już wszystko dobrze i Maluszek czuje się dobrze. Pozdrawiam ciepło:)
    A kawa bardzo smakowita:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Mój Maluszek czuje się już dobrze i po staremu biega i broi :)

      Usuń
  2. Najważniejsze, że już wszystko dobrze! A kawusia - pychota!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. kawa mrożona to to, co lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędnie wygląda na tym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaa co to jest to w srodku? karmel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) to szklanka ręcznie robiona z takim deseniem. A karmel to doskonały pomysł. pozdrawiam

      Usuń
    2. Wow, wiec jesli to szklanka to sama w sobie smakowicie wyglada ;-)
      pzdr
      Magda:)

      Usuń
  6. Kawa mrożona kojarzy mi się z chwilą odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...